May 6, 2010

Happy bufday, adik!

Harini, 6 Mei, adalah harijadi adik aku yang bongsu.. Genaplah usia dia 15 tahun.. Hurm.. kejap jer dah besar.. Macam rasa dia tu masih kecik lagi jer.. Maknanya aku pun dah tua lah kan.. Haha.. Semalam aku buatkan kek untuk dia.. Bukan calang-calang.. blueberry cheese cake ok! Bukan senang aku nak buat benda tu. Dahla beli bahan-bahan pun dah berhabis dah.. Haha.. Haip! Macam nak ungkit jer.. Hoho.. Indeed I'm not!! Okay, berbalik kepada cerita buat kek tuh, aku buat dengan seorang lagi adik aku yang lelaki ini. Iwan. Yes, he is my assistant chef, ok.. Jangan main-main.. Sampai dua orang chef digunakan untuk membuat kek adik aku itu.. Di sini aku sertakan sekali gambar-gambar sepanjang proses membuat kek itu. ;)


Bahan-bahannya



Assistant chef saya..;)




siap sukat pakai benda alah ni lagi.. hihihi




Tadaa... ni lah hasilnya.. 


1 comment: