Jun 19, 2010

Selepas lima hari aku memberi ruang kepada diri aku sendiri, kini aku kenal siapa diri aku. Training yang aku hadiri sangat bermakna bagi aku. Masakan tidak. aku hanya mampu mengucapkan rasa syukur kepadaNya dan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada trainers aku, Joe, Alang dan Ida yang telah banyak membantu aku mengenal siapa diri aku sebenarnya. Banyak sekali perkara yang aku pelajari semasa aku di sana. Seronok, bosan, letih, penat, sayang, bimbang, bersemangat, bertanggungjawab, semuanya aku telah rasakan. Segala perasaan itu lahir daripada dalam diri aku sendiri dalam mengenali siapa diriku ini. Sungguh menakjubkan apabila aku melihat kebanyakan peserta lelaki yang menjalani traning bersamaku yang turut menzahirkan rasa kesedihan dan tangisan mereka di hadapan semua teman-teman pejuangku yang lain. Ternyata berbeza! Terima kasih semua.. Aku sayang kamu..

No comments:

Post a Comment