Mar 16, 2010

Serabut

Kali ini entry aku memang berkisar tentang perasaan aku yang tak tertanggung memikirkan kerja yang berlambak dan progress yang perlahan.. Oooo.. Aku rasa sangat serabut dengan tugasan yang berlambak dan aku tak tau sama ada aku sempat atau tak menyiapkan kerja ini sebelum dihantar esok. Memang aku telah terlepas cakap.. Nak hantar final draft hari Rabu konon. Tapi tak siap lagi.. Aku bukan tak buat tapi kerja memang banyak. Mujur juga aku tak kena bentang tugasan aku esok. Kalau tak, lagi lah haru-biru hidup aku.. Aku sampai tiada selera nak makan malam ini dek kerana terkenangkan kerja aku yang tak siap ini. Tak lagi dikira urusan dan segala macam perihal blok yang aku perlu lakukan.. Ternyata minggu ini sangat derita bagi aku untuk menghabiskannya. Pulak tu, aku belum lagi terjumpa dengan tudung, kasut, beg tangan yang sesuai untuk aku gayakan pada jamuan makan malam untuk pelajar tahun akhir yang kolej aku buat nanti.. Alahai.. Sempat ke aku nak buat semua ini dalam masa beberapa hari sahaja.. Serabutnya.. Aku amat perlukan terapi ketika ini.. Ya Allah, permudahkanlah segala urusan hambamu ini.. Amiin..
p/s: jangan terkejut aku tukar background.. Aku cuma perlukan suasana baru.. Untuk memperbaharui mood aku..

No comments:

Post a Comment